مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 05:002021-01-07دانش

ابتلای 20درصد دانشجویان دانشگاه تهران به کرونا/فوت 5 دانشجو


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ابتلای 20 درصد دانشجویان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: از 30 درصد دانشجویانی که مورد مصاحبه مرکز مشاوره دانشگاه قرار گرفتند 20 درصد دانشجویان و 56 درصد خانواده های آنها به کرونا مبتلا شدند که 8 درصد دانشجویان در حال حاضر بستری .

- معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ابتلای 20 درصد دانشجویان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: از 30 درصد دانشجویانی که مورد مصاحبه مرکز مشاوره دانشگاه قرار گرفتند 20 درصد دانشجویان و 56 درصد خانواده های آنها به کرونا مبتلا شدند که 8 درصد دانشجویان در حال حاضر بستری بوده و 5 نفر نیز فوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر سعید حبیبا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات طرح همدلی مرکز مشاوره دانشگاه تهران پرداخت و گفت: این طرح با ابتکار و اجرای مرکز مشاوره دانشگاه تهران محقق شده است.

باید گفت مراکز آموزشی از اولین نهادهایی بودند که به سرعت توانستند با ایجاد بسترهای لازم، آموزش ها را به فضای مجازی و از راه دور منتقل کنند و مسیری که بیشتر دانشگاه ها در حال حاضر در پیش گرفته اند، زنده نگه داشتن آموزش و جریان یادگیری از طریق آموزش از راه دور است .

وی گسترش راهکارهای مجازی در شرایط کنونی را بهترین گزینه توصیف کرد و افزود: اما باید برنامه های هدفمند برای انطباق هر چه بهتر دانشجویان و استادان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 20درصد دانشجویان دانشگاه تهران به کرونا/فوت 5 دانشجو

ابتلای 20درصد دانشجویان دانشگاه تهران به کرونا/فوت 5 دانشجو